Dagen har gått fort..

Har varit uppe sedan 8 i morse, känner att jag inte riktigt kan sätta mig ner utan att ögonlocken hänger ner som om de vore gjorda av bly. Nettan har nyss åkt hem, dagen har gått snabbt och vi har mest varit i stallet.

Gårdagen var trevlig med fika, besök på SORF, köp av chokladmasker och godis. Avrundade kvällen med filmen Flicka. Jag kan verkligen se den om och om igen.

Nu är det snart tid för lite kräftor som jag och syskonen ska kalasa på, sedan ska vi kolla på speedwayen och hålla ögonen öppna efter mamma och pappa. Tror det börjar halv 8 på svt24. Känner redan nu att jag inte lär vara vaken många minuter..

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Jag har precis varit och ätit thaimat.. dödsmätt nu!! Vad gör du då?? :D

2009-08-15 @ 23:26:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Fin blogg :D

titta gärna in hos mig och släng en kommentar!

ha en bra dag, kram.

2009-08-16 @ 15:44:09
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0