Måndagen närmar sig..

Måndagen närmar sig med stormkliv. Vi närmar oss dagen då min vän flyttar...
Okej, nu kanske ni tänker något i den här stilen "henne kan du ju bara hälsa på när du vill". Men nu är det inte riktigt så lätt, vi har varit tighta, riktigt tighta. Ända sedan hon började i samma klass som mig i 8an har vi varit jättenära vänner. Vi har alltid pratat bort hela lektionerna, gått tillsammans på raster och luncher, snackat om ALLT, fuskat tillsammans på proven tack vare hennes flera sms långa listor, hittat på saker på helgerna osv. Vi har hunnit med mycket. Hon har alltid funnits nära, därför kommer allt kännas så konstigt när hon flyttar. Det kommer inte längre vara Vi hela tiden, utan nu får jag börja sköta mig själv. Nu har väl våra brandmansplaner börjat svalna lite kan jag tänka mig.. Jag tycker det kommer bli skittråkigt samtidigt som jag är glad för din skull gumman!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0