Mkt att göra

Tänkte börja med att säga förlåt. Graanen tycker jag uppdaterar dåligt, och det kan jag hålla med om. Nu har skolan börjat. Det är långa dagar samtidigt som jag måste hinna med hästarna och pluggandet. Blir med andra ord inte så mkt tid kvar till datorn.

Helgen har varit lugn, min hals har åkt på en ny virusinfektion. Hesheten börjar försvinna lite, men har övergått till hosta.

Min syster är knäpp, fick en disskommentar av henne idag:
Josse: - Johanna, ramlade du av Solo idag?
Jag: - Nej?
Josse: - Nehepp, jag trodde det. Du har blivit så snäll...

Hon är dum, det är inte jag som har blivit snäll eftersom jag alltid är det. Det är hon som har slutat vara så extremt sur, men det fattar hon inte..


Trodde först det här var ett skämt, vem målar en bro till en mattrasa? Jag och Vicky fick oss iaf ett gott skratt på våran promenad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0