Regnbåge och städning

Nu gott folk, nu får ni verkligen hålla i er. Idag har jag faktiskt städat. Jo, det är sant! På natten när alla sover kryper jag fram. Och det är därför så väldigt få har sett mig. Jag kommer fram för att bada lite och äta... smulor.

Förlåt, jag är lite reklamskadad, men städat har jag faktiskt gjort idag. Tyvärr inte hela dagen, men en hel timme höll jag mig sysselsatt med disk och skit. Känner dock att jag inte bör satsa framtid som städtant.

Jag och grannen red (läs simmade) idag i regnet. Jag fick bestämma tid och självklart blev det helt fel. Regnet vräkte ner medans jag skrattade och grannens häst nästan grinade.

Varför gå runt och vara sur och grinig bara för att vädret är dåligt? Jag gillar att vara glad, därför kan jag lika gärna vara glad över att det regnar också!


Minns ni att jag ramlade ner från höskullen? Nu har iallafall benet som jag slog i förvandlats till en regnbåge. Syns inte så bra, men är gul runt allt också. När jag ändå är igång kan jag vara glad över det också :)

Imorgon måste jag ställa mobilen på väckning så jag kommer upp, ska iväg och hoppa lite hos Stina. Ska bli roligt, vi får se hur det går!

Nej nu måste jag dra och hämta papper, spillde nyss ut Cola på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0