torsdag

helvete vad kallt det ska vara! ajaj, mina tår har tagit skada över alla kalla skor..

Jag och Corr var i västerås idag, och jag hittade två kompisar. Två fulla gubbar som var störtsköna! :D

Har en känsla av att hon och jag kan jämföras med dom där två fnitterkärringarna i Ullared. Kul har jag med den där tjejen och jag behöver aldrig skämmas för något för hon är oftast nästan värre ;) Dock råkade jag rapa inne på Gina när jag skulle prova klänning. Den hördes tydligen..

Sen har vi en bråkig häst i stallet, han blir som förbytt när han är ensam.. Och en rymling hade vi idag också. När jag ska hämta Solo och orri hör jag steg bakom mig, lilla orri var ute på egna äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0