äckelväder x100000

Har ingen lust att göra något, är bara så kallt och grått överallt. Funderar på att gå och lägga mig i sängen och ligga kvar där tills någon väcker mig och säger att det är sol igen. Var tog den underbara sommaren vägen?

Pågrund av vädret blev våran tjejgrillkväll inställd också, mycket tråkigt men vi får ladda tills nästa gång istället!
Ikväll drar jag nog ut och springer en sväng, bra tillfälle att träna mage och höfter. Kommer att dö för jag har inte sprungit på ett par veckor. Självklart får iPoden följa med då!


snart kommer Stina, hon kommer med gräsbroddarna och ska kolla om dom passar. Dom nya broddarna passade tydligen inte i våra skor. Surt? mm

Finns det kanske någon bra film man skulle bädda ner sig och kolla på?


Cocoo

Kommentarer
Postat av: Chasmine

fina !:)

2009-07-06 @ 16:48:41
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0