Förlåt!

Dålig uppdatering från min sida p.g.a. åska och att jag helt enkelt varit upptagen med en massa annat.
La ut en liten film från terränghoppningen som jag i övrigt var kanonnöjd över. Gårdagen spenderades i västerås med mamma och "grannen". Skulle inte ha något men kom iallafall hem med en tröja och ännu en ny hårinpackning som funkade jättebra! Tack mamma! Får se om det kommer upp någon bild så småningom.

Idag tog jag det lugnt på förmiddagen. Mot eftermiddagen gick jag ner till stallet där grannarna och veterinären var för ennu en koll på nordisens öga. Vi får hålla tummarna att det snart är bra igen. Han skrev ut några mediciner som vi åkte in till Sala och hämtade.

Nu har jag varit där uppe och både käkat mat och efterrätt. Mkt gott om jag får säga mitt! Efter maten var dom så tråkiga och bara ville kolla på tv, då började jag dryga lite med dom. Grannen fick för sig att börja kittla mig, vilket inte var en så bra idé. Jag visste inte vad jag skulle ta vägen så jag bet henne samtidigt som hon drog tillbaka sitt knä. Det slutade med ett blåmärke.

Så kan det gå, och jag är lite trött.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där :) Vad ska du hitta på i helgen ? :D

2009-07-10 @ 12:33:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0