Gubbar

Måste bara diskutera lite om gubbar.
Nu är jag hemma igen, var ju på Grönan och sen kryssning. På båten så märkte jag att det faktiskt finns trevliga gubbar!

Trevliga gubbar är: När de är trevliga utan att verka stötande. Såna som kommer fram, kommer med lite roliga skämt osv. Fanns även en jättetrevlig gubbe som började snacka och diskutera parfymer med mig, det gillar jag. Han kom fram till mig lite senare och visade vilken det blev tillslut och han gjorde ett bra val kan jag säga!

Vidriga gubbar är: Såna som verkligen stinker. Fan ta er en jävla dusch och borsta tänder för fan! Finns även de som har en flint mitt på huvudet och som kammar fram nackhåret, hur gräsligt är inte det? Och så finns det dom som INTE KAN HÅLLA FÖR MUNNEN NÄR DE HOSTAR OCH VERKLIGEN SPOTTAR UPP MASSA SLEM! Dessa kan gå och gräva ner sig om dom föredrar att inte få mina spyor på sig.

Update senare, jag måste vidare till grannen.

Hörsdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0