Hallonsaft, vattenmelon och snart power meet!

Trots alla glas hallonsaft jag hällt i mig idag och alla bitar vattenmelon som dämpat hungern sitter jag ändå här med en huvudvärk som inte vill ge sig. Huvudvärk i mitt huvud är inte vanligt, kanske det väntas oväder?

Snart är det iallafall power meet, är ni laddade? :D Tyvärr blir det bara på fredagen för mig då det ligger andra planer inför lördagen.

Eftersom jag inte riktigt kunde välja mellan parfymerna fick jag båda två. Måste bara säga en sak, escadas är godast. Den är gaaalet mums :O



Nej, vad säger ni? Är det kanske dags för lite hallonsaft?!

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha det luktar bortskämd skitunge :D

2009-07-01 @ 21:55:47
URL: http://lissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0