hemma igen

Nu har det varit fullt upp ett tag igen. Igår var vi på 90årskalas. Pappas morfar fyllde år. Gubben börjar bli några år, trots detta är han pigg och glad! Fick träffa släkten lite också, vilket var kul. Han var med på kubb, efter alla bowlingår var han duktig och fick ner någon.

Idag har jag också träffat lite annan släkt fast på mammas sida. Tar tid och träffa alla, tjocka bråkiga släkten...
Idag inne på Kappahl lyfter min morbror armen, går fram till mig och säger "Lukta, jag glömde deodorant". Självklart backar jag undan, så luktar han själv och säger "Fy fan!"
Bobbo och Macke kommer göra mig gråhårig innan jag ens fyllt 20. Dom två kan man bli tokig på. Är det inte syskon som ska bråka? Just ja, han är väldigt snål också och han ville att mina hästkompisar skulle köpa hö av dom. Han ska tydligen sälja årets skörd, dock lär ni inte kunna pruta spec mycket kompisar...

Ikväll är det lagVM i speedway, är det någon som ska kolla? Jag vet inte än, är inte så jätteintresserad. Däremot har jag två tokintresserade päron.

Ska snart bege mig ut till stallet och förbereda hästen lite för kvällens hoppass på ridbanan. Ska bli spännande och se hur det slutar idag!


verkar som jag kände för lite jeans idag!

Kommentarer
Postat av: nicolina

haha du är bara intresserad av speedway när det är snygga killar som kör ;)

2009-07-11 @ 17:37:47
URL: http://nicolinae.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tyvärr åkte han ju omkull och fick brännskador på benet så det slutade med att han drog med ambulansen. Då sa jag godnatt och började sova istället ;)

2009-07-12 @ 10:38:23
URL: http://litenprinsessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0