Johanna och Antonia på nya äventyr2

Nu är vi hemma igen från ridturen, höll oss kvar hela tiden även om det var knappt. Höll dessutom på att krocka när vi skulle hoppa ett dike. Men kul hade vi som vanligt och det måste göras om snart!

Haft vet ute till stallet, grannens häst har blivit stucken av något på ögat, den stackarn har en golfboll till öga..


Jag har hittat en byxdress (!!!!!!!!) som jag skulle vilja ha faktiskt, trodde jag aldrig skulle säga det men nu skriver jag det här. Har varit såå emot det.


Imorgon är det en ny vecka, kanske ska in och försöka få en tid för bryn och ögonfransfärgning, skulle inte sitta helt fel!



Kommentarer
Postat av: nicolina

haha kommer du ihåg när jag sa att du någongång skulle vilja ha en byxdrass? ;) antaligen inte, men det gör jag!

2009-07-05 @ 22:30:29
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0