Mina favoriter!

Mina absoluta favoriter just nu!
Efter färgningar och blekningar är mitt hår såklart slitet, därför använder jag min nya hårkur.
Sachajuan som den heter gör att mitt torra hår blir mjukt och glansigt.
Brukar låta det sitta i till maxtiden.

Såhär står det om den:
Hair Repair

Denna intensiva hårkur med Ocean Silk Technology är anpassad och utvecklad för att reparera trasiga, slitna och överpreparerade hår. Hair Repair har en positiv påverkan på hårcellen och hjälper till att återskapa vitalitet och styrka i håret. Resultatet är ett mer formbart, friskt och högglansigt hår. Denna superkur ger en långvarig effekt och är maximalt återuppbyggande.


Sen har jag blivit totalkär i min nyinförskaffade parfym Escada Magnetism.
Den luktar otroligt gott!

Mina andra hårinpackningar och parfymer får nu vänta ett tag på hyllan :)




Mina andra hårinpackningar och parfymer får nu vänta på hyllan ett tag framöver :) 

Kommentarer
Postat av: Chasmine

hmm låter bra:)

kanske ska testa det där produkterna (:

2009-07-16 @ 13:45:12
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0