Se upp för mig!

Har övningskört idag igen, börjar redan tröttna på skiten!
Har varit i västerås, hämtade ut Solos träns som skulle sys om.
Provade det när jag skulle rida, ojojooooj vilken snygging!
Syrran var även och tittade på en systemkamera, märkte att snyggingar även kan hittas i såna affärer.

Pappa frågade mig idag om jag verkligen tyckte det var snyggt med rosa byxor?
Det var tydligen ingen annan på stan som hade det, då tyckte han att jag också kunde skippa dom. Han har tröttnat på rosa efter alla tröjor vi har kommit hem med i den färgen.

Har ingen bild på kläderna idag så det får bli en gammal
Är en ginagalning, kanske därför allt kommer därifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0