Smultron!

Idag plockade vi (mina syskon mest) smultron!
Skapligt goda och söta, smakar verkligen sommar :)

Körde till Sala idag också, det är andra gången jag kör. Mamma fick för sig att jag skulle köra hela vägen genom stan och alla korsningar. Nervöst, men det gick!!

Stannade till vid ICA innan vi skulle hem, kände att jag var så ful att jag drog åt mig allas blickar. För en gångs skull jobbade nico där också, första gången på hela sommaren! Hon är en latmask, nästan lika mig ;) Jag hjälpte henne lite idag och sa att hon kunde hälsa alla som frågar idag att jordgubbarna smakade bra.

Nu ska jag köra iväg pappa och Lill-anders till sätra, men vi hörs då! :)


Kommentarer
Postat av: nicolina

haha det är bara så att det är du som kommer på fel dagar :D

2009-07-22 @ 22:01:48
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0