Utflykt på svartån

Idag när jag satt och käkade lite mat ringer grannen som ber mig följa med och hämta Annicka och Marcus som hade begett sig ut på svartån (överfullt med vatten) i en gummibåt avsedd för en en person. Galningar tänkte jag för mig själv..
När vi väl fått ur dom ur båten fick dom för sig att trycka i mig och tette ner i den.

Gick väääldigt dåligt till en början, snurrade bara runt hela tiden och båda skrek som tokar eftersom vi är livrädda för vassen. Sedan fick jag paddla och då gick det mycket bättre. Under resan lyckades vi besöka vassen ett par gånger till.
Trevligt sällskap hade vi med, hittade 3 stora jävla spindlar på mig. Jag har spindelfobi, vi skrek som stuckna grisar. Två av dom var illgröna..

Lyckades även slå grannen i huvudet 4 gånger under färden, vilket jag sedan fick igen för när vi kommit upp på land... AJ!

När vi kom fram till nästa bro stod Annicka och Marcus där och väntade på oss med fika. Det gillade vi! :D
Jag hoppade i och badade först av alla med kläderna på, dom var lite fega men tillslut hoppade dom i!! ;)

Tack för en rolig och lite udda utflykt :D


Annicka och marcus

Nu är vi påväg! :D



Kommentarer
Postat av: Annicka

Du har stulit mina bilder....din fuling! :D

2009-07-19 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0