Varför blir man sjuk?

Ja, då är man sjuk igen. Det är dock ingen ovanlighet hos mig, hela våren har jag varit sjuk. I 5 månader mådde jag dåligt, fick äta mediciner och besöka sjukan med jämna mellanrum. Nu har jag äntligen lyckats hålla mig frisk i ett par månader men nu verkar det ha fått sin vändning igen.

Läste nyss på datorn att det fanns många olika faktorer till att man var sjuk. Bland annat att man åt fel kost.
För att hålla sig frisk skulle man sova iallafall 7-8 timmar om natten, äta rätt och motionera.
Dock hjälper inte detta, jag sover bra, äter bra och motionerar varje dag. Så vad ska man mer göra??
Inte hjälper tabletterna heller som man ska äta för att få ett ökat immunförsvar.

Nej antingen vill jag ha ngt som hjälper, annars tar jag en spade och gräver ner mig någonstans!
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0