Första riktiga sommarlovsdagen

.. och vädret är som höst. Ärligt, det här börjar bli pinsamt och jag känner mig tjatig men självklart så börjar man tröttna. Allt kommer ju förskjutas, minusgrader på midsommar och plusgrader på jul.
Själv har jag sovit bort halva dagen, resten av eftermiddagen har jag kollat på film. Skapligt sugen på att åka skridskor, jag vill kunna göra snygga piruetter i konståkning och tackla omkull massa folk på ishockey!  :) Dagens film på disneychannel handlade om det. Har även kollat igenom halva sunes jul. Kolla på julkalendern mitt i sommaren, då är det allt bra illa!

Inte förrän mot kvällningen började jag vakna till lite. Hade tänkt rida min lilla ponny på banan idag, tyvärr kom vi inte riktigt så långt. Var massa folk och bilar utanför så han började krångla och reste sig hela tiden vid stora vägen. Gick inte alls att göra ngt så det slutade med att jag fick träna dressyr ute istället. Ojojoj, den hästen gillar inte att vara ute i skogen utan en kompis med sig. Han skulle nog passa bättre som en cirkushäst :)

Efter lite mer än en timmes ridtur blev det en springtur igen. Det är så skapligt skönt att dra ut och springa och dunka musik i iPoden. Har läst någonstans att man kan bli beroende av att springa, eller inte av att springa utan av adrenalinet kroppen producerar när man springer. Fast det finns nog värre saker man ska akta sig för att bli beroende av ;)

Pussdå!

Kommentarer
Postat av: nicolina

haha vet inte om jag inbillar mig, men du ville att jag skulle läsa det här inlägget och någonstans tror jag att jag kan hitta en pik till mig själv. Är det så? ;)

2009-06-16 @ 01:21:30
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0