Gropen

Varit hela dagen i gropen med Jennie och Sandra. Börjar få lite färg, dock är det lååååångt kvar. Tydligen tävlar jag och Lisa, jag ska vinna och inge fusk nu bruden med bus!! Igår fick jag solskyddsspray, skitkul tycker jag och smörjer in mig hela tiden. Under soldagarna är mina läppar nuförtiden täckta med solstift, dom gillar tydligen inte solen, då dom blir knallröda.

Sitter faktiskt nere med päronen och grannarna och kollar lite på speedway. Lite spännande är det eftersom dom ryker ihop lite ibland, favoriten är som vanligt Nicki!

Dags att kolla lite till och heja fram snyggingen till seger! Därefter blir det träning med min lilla hamburgare ute i hagen, han är för söt han :)

Trevlig kväll sötnosar! Hörsdå :)


Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

Kikar in och önskar dig en underbar dag!

Hoppas att allt är väl med dig?



Kika gärna in min tävling i bloggen om ett presentkort som snart avslutas :)

2009-06-28 @ 08:03:20
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-06-28 @ 12:37:52
Postat av: EmmaEriica

Hejsan! Fin blogg du har!

Jag har frågestund nu i min blogg och det skulle betyda mycket om du ville ställa mig nån eller några frågor. Jag kommer att svara alla frågor med 100 procent ärliga svar!



emmaeriica.blogg.se



tack!

2009-06-28 @ 16:40:54
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0