kväller

Nu har jag både sprungit och ridit, känner mig ganska nöjd faktiskt! Imorgon ska jag kanske till mormor också, jag gillar't!

Fick lite panik för ett par dagar sen när jag fick reda på att midsommar var redan på fredag, jag som hade gått runt och trott att det var nästa vecka. Jag behöver hjälp vilken klänning jag ska ha? Inte kan jag köra på bikini iaf.. Nu när jag vet att det är på fredag så längtar jag! :D

Börjar bli lite hungrig nu, jag som redan har borstat tänderna och allt. Börjar kanske bli dags att försöka sova då istället, men hur somnar man? Jag börjar få svårt att sova.


Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej gillar din blogg ^^

Vad tycker du om min?



kram ♥

2009-06-17 @ 17:31:24
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0