Rix fm festival och sol!

Kanonväder igårkväll på rix fm festivalen, dit jag och Lisa var! Spel, sång och glädje, det tackar vi inte nej till.
Tack vare Lisas syrra så fick vi se Robin Bengtsson också. När vi nästan står längst fram bland alla människor får Lisa ett sms från sin syrra där det stod att hon nästan står vid Robin. Vi skyndar oss till folket som står lite längre bak, där vi tillslut fick syn på honom. Vi vågade oss fram och tog ett par kort, det gjorde ju våran kväll iallafall!

Hem från Västerås igen la vi oss i sängen och tittade på Twilight, en film som jag blev totalt kär i. Lite frestande skulle det vara att ha en egen vampyr..

Vaknade ganska sent, kollade klart på det sista av filmen vi inte orkade se igår och cyklade iväg till gropen för att sola och bada lite. Svinkallt i vattnet men jag var stark nog att ta mig i iallafall, starkare än Lisa som bara solade! Fiskarna i vattnet försökte bita mig i fötterna, vilka dumma jävlar. Tror dom att dom är vampyrer eller?

När vi kom tillbaka hem till Lisa igen somnade jag i soffan, såklart var hon flitig med kameran..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0