snart sommarlov!

Nu är det äntligen bara avslutningen kvar imorgon! Och vad det gäller vädret, vi behöver ju inte förvänta oss något annat än regn iallafall. Svensk sommar..
Hoppade lite idag, gick ganska bra. Den hästen har sina viljor, får han inte som han vill, ja då är det bakbenen som gäller. Får hålla i mig lite.
Pappa kom hem med myggmedel och dressyrspö idag så nu ska det tränas på ännu mer.

Imorgon efter avslutningen blir det ett sista fik med tjejerna innan lovet. Alla utom svikaren Corr, hon är en riktig hästnörd.. Men vi tycker om henne iallafall!
Blir det inte allt för dåligt väder bär det vidare till Västerås, annars har jag faktiskt inga planer inför imorgon. Skönt!!

Ha en trevlig regnig morgondag alla! Nu ska jag måla naglarna, ni kan ju få njuta lite av min lilla bebis.

Visst är han ett litet charmtroll? ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-06-11 @ 23:39:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha sööt häst:D

2009-06-12 @ 23:59:49
Postat av: Anonym

haha gud var söt han var!

2009-06-13 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0