Sommarlov!

Efter ett helt skolår är det äntligen sommarlov, ska bli superskönt! Det är galet hur den sista terminen alltid kan gå så snabbt. Klockan 9.15 samlades vår klass tillsammans med  några andra klasser i kyrkan för att ta del av sång och tal. Med i skolans kör var våran tjej Johanna. Hon var sötast av alla! Galet söt var hon i sin fina klänning. Den ungen ser alltid så glad ut :)

Väl ute ur kyrkan igen samlades alla tjejer (förutom hästnörden :O) ) för en fika på Wayne´s. När vi alla var mätta och glada styrde jag och Lisa vidare till Västerås för att kolla på lite studenter. Var roligt, och dom verkade glada iallafall! Såg lite folk vi kände :) Blev lite shopping också. Egentligen var det inte tänkt så men det slutade med att jag kom hem med två tubklänningar och ett par skor.

Väl hemma igen drog jag till stallet. Hästkusarna var helt genomblöta och frusna, dom stackrarna! Tyckte synd om dom så jag ställde in dom i stallet. Blir en tidig morgon för mig imorgon eftersom dom ska ut tidigt. Känns inte som jag ser fram emot det så jättemycket, är ju faktiskt första sommarlovsdagen imorgon!




Kommentarer
Postat av: paatricia

vad sägs som att lägga till varandra i bloglovin & kommentera varandras bloggar lite då & då? :) jag syns då på din & du på min.. kanske vi båda kan få lite fler läsare? (: ha de bra // patricia

2009-06-15 @ 13:29:30
URL: http://soointeresting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0