Söndag

Blev bad i gropen idag igen med sandra och jennie, men denna gång även med ellinor och hennes kille. Vi var ner och badade fler gånger vilket var jätteskönt och svalkande. Nu sitter jag är med en skapligt ful solbränna och något bränd på axlar och kinder trots mitt coola spraysolskydd. Snodde jennies bild från hennes blogg!



När jag kom hem cyklade jag och pappa och köpte glass. Blev en twister som vanligt, barnsligt god den där glassen är!
Passade på att svänga förbi Kjell och Maria när vi ändå var ute, dom har köpt en liten labradorvalp, galet söt och busig.

Mot kvällskvisten fick jag lite träningshjälp av grannen. Hon tyckte jag skulle hoppa Solo vilket gick bra. Han tycker det är kul och är smidig som en katt. Tack granis för att du ställer upp som hinderbyggare. Blir mer soft för mig då :)


Ha en trevlig kväll gullungar!

Kommentarer
Postat av: -Milly-

jo tack det är toppen här, har dock lite ont i skallen :)

2009-06-28 @ 22:57:47
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: -Milly-

ja idag ska jag ös i mig vatten haha :)

2009-06-29 @ 06:42:33
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0