krasslig

Nyss hemkommen från skolan. Hade egentligen tänkt att stanna hemma idag men fick reda på att vi skulle ha nationellt prov idag så det var bara att knalla iväg till skolan iallafall. Var en ganska seg dag, gick på 1,5 lektion. Resten av tiden satt vi bara och skrattade åt allt. Lisa och Vicky var snälla och följde med mig till skolsköterskan för ett samtal om mina "yrselanfall" och att jag är sjuk hela tiden. Blodtrycket var något lågt så jag måste dricka mkt vatten. Annars var det ingen fara så länge jag inte blir sämre, då måste jag ringa på måndag. Nej, nu måste jag dra och dricka något varmt och läsa lite skvaller! Mår inte bra idag heller tyvärr så hästen får vila igen.
En sista sak bara! Nico, du måste lägga ner ögonbrynssnubben. Han är inte snygg :D

Hörsdå :)

Kommentarer
Postat av: korven

menaru norsken så äre GO NICO , han är heeeeeeeeeeeet

2009-05-19 @ 18:42:06
Postat av: nicolina

tyst med dig johanna, han är så gullig!

2009-05-19 @ 20:30:54
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0