löprunda

Nu på eftermiddagen följde jag med pappa ut och sprang en vända. Det var galet jobbigt eftersom det var skapligt varmt ute och pappa springer på i friskt tempo! Sprang en bra bit innan vi var hemma igen, då drog han ut och sprang en extravända . Den karln är rätt galen.. Tror jag ligger mitt mellan mammas och pappas kondition. Mamma springer jag lätt ifrån och pappa springer lätt ifrån mig. Fast han sa faktiskt att jag hängde med mycket bättre än vad han hade trott :D
Har ett eget knep när jag springer: andas in i ca 3 steg med näsan och andas ut 3-4 steg genom munnen och försök håll det. Går mkt bättre och man blir inte extremflåsig. Sen en till grej, No music! Brukar alltid ha det annars men idag ville pappa att jag inte skulle ha det. Hörde mkt bättre min andning då och det funkar faktiskt bättre för mig när jag inte lyssnar på mina låtar :)
Nu ska jag sova lite! Imorgon är det skola, känner mig inte spec laddad..

Hörsdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0