lugn fredagskväll

Fick för mig att stanna hemma ikväll, ärligt talat så var det skapligt skönt att ta det lugnt en fredagskväll för en gångs skull! Har börjat städa på rummet, rensat ut lite av garderoben, fixat hästarna, tagit en promenad med mamma och duschat. Kämpade ganska länge med att försöka få ur allt grus ur min hårbotten sedan Syffe kastade massa sand i håret på mig. Det ville sig inte riktigt och jag har säkert massa kvar tyvärr..
Imorgon ska jag upp tidigt för att hinna rida innan det blir varmt ute, sedan är det bikini som gäller resten av dagen! :D

Hörsdå!


Kommentarer
Postat av: LENA

God morgon! Hoppas du får en bra dag idag :) Kram

2009-05-30 @ 07:52:59
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0