Söndag

Nu var det ett tag sen jag skrev, har varit ganska mkt igen. I fredagskväll sov jag hos Vicky, vi var ute och kom inte hem förrän runt klockan 6 på morgonen. Halvt döda somnade vi på en gång i hennes säng. Någon av oss två var väldigt smart och hade ställt ett vattenglas med vatten i sängen i sömnen.
Runt 10 ringer fredda och väcker oss, sedan var han gullig och skjutsade hem mig. Sov bort halva den dagen, blev lite mkt kvällen innan så Johanna var inte världens piggaste. Mot kvällen tränade grannen mig lite, blev hoppning på ridbanan och min lilla bebis skötte sig exemplariskt :D Mamma kom även förbi och tittade lite.
När träningen var klar traskade jag, grannen och hästen ner till ån där familjen och massa grannar satt och fikade i solnedgången. Blev lite fikamys och ponnyridning där nere innan vi drog hem igen.
Nu ska jag snart ner och fixa det sista i stallet för ikväll kommer grannens Nordisen hem :D
Pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0