Söndag

Blev hemskjutsad från stallet idag, var såpass yr att jag inte fick cykla hem. När jag var hemma igen vilade jag och tröck i mig en massa socker, blev tack och lov lite bättre efter det. Måste snart in och kolla vad det är som spökar.
Lilla grannen på 6 år ville rida, tog ut Orri för lite ponnyridning. Kanske framtidens nya Malin Baryard? Det tror jag iaf!
Blev tyvärr ingen gullig bild för jag hade ingen kamera med mig och mobilkameran är inte mycket att hänga upp i julgranen. Nu på kvällen fick grannarna agera som hinderbyggare, tog några skutt på banan. Det går lite upp och ner i träningen med den lilla grisen! Han var grymt taggad på dom små kryssen iaf^^



Sen kan man ju få för sig att springa över kameramannen också! Knepig häst det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0