Måndag

Ja, här sitter nu jag. Tänkte vara duktig och gå upp vid 9 idag eftersom jag har lite att göra. Känns ju surt när man kliver upp och märker att det fortfarande är sommartid på mobilen. Jag går upp 8 (!!) första dagen på höstlovet. Bra jobbat Johanna!

Idag väntas massa städ för ikväll blir det räk och filmkväll med nic och vicky. Blir himla trevlans!

Måste försöka hinna rida min lilla bebis någon gång också. Har fått tid nu hos glada hästen på fredag, ska kolla upp sadeln igen eftersom den inte är helt 100 längre. Kan vara så att Solobusen har byggt på sig så galet mycket muskler att den helt enkelt inte passar längre. Jag håller tummarna för omstoppning, ett sadelbyte skulle suga hårt efter ca ett halvår..

Nej, nu funderar jag på att tvinga min kära syster att baka scones med mig :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0