Onsdag

Dålig uppdatering, blir så när nico aldrig gör några flätor på mig!!

Våran räkkväll var riktigt trevlig iallafall, tack flickor för att ni har mig som kompis! Ni borde vara tacksamma :)

Tänk vad tidigt jag går upp nu om mornarna, imorse var jag uppe redan vid 8. Tror det börjar bli dags att ställa om mobilen till vintertid, har blivit lurad lite väl många gånger nu. Sur gubbe på det!

Idag är det onsdag vilket jag gillar väldigt mycket för onsdag= träning. Så länge det går bra är det galet kul att träna. Nu har vi fixat en grej så vi kan backa med transporten också, det är ganska skönt för då slipper föraren bli så sur! Vi bytte till vinterhjul på den för någon dag sen och då var jag med. Hjälpte pappa att pumpa däcken så nu vet jag hur man byter däck på en bil. Bra jobbat Johanna!

Nej, nu måste mina ridbyxor vara färdigtvättade!

Hörs då gott folk!


en flitig Nicolina bakom kameran. Bra jobbat Nico!


Kommentarer
Postat av: annicka

brukar det inte vara träning på tisdagar?? hm, jag kommer ev hem v. 46 på tisdagen istället för torsdagen men ska med annelie och nordis på träning då. :S hoppas det går bra ikväll..kram

2009-10-28 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0