Fredag

Ibland är fantasin lite för livlig.. Jag och corr skrattade ganska mycket på vår geografilektion. Vi diskuterade hur lilla manfred skulle se ut med en banan på huvudet. Jag kunde verkligen inte sluta skratta, jag skrattade tills jag fick tårar och blev svart under ögonen. Inte kunde jag titta på gubben heller, det blev bara värre då. Tillslut frågade han mig om jag ville gå ut en liten stund, vilket jag såklart var tvungen att göra.

Trodde för en liten stund i matsalen att det skulle bli matkrig, men det lugnade sig snabbt.
Det är ganska soft att lärarna är sjuka hela tiden, det blir mindre lektioner för oss då! Ännu bättre är att dom inte ska få något vaccin, vilket gör att dom lättare kan smitta ner varandra. Hosta lärare, hosta! :D

Sen måste jag erkänna att min lilla åsna till ponny är ganska söt ibland.



En vanlig dag i skolan, vi är inte som alla andra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så roligt :)

2009-09-19 @ 23:12:17
URL: http://smashiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0