Fredag

Ännu en fläta ger ett nytt inlägg!

Idag har vi haft ananasmys i skolan. Jag, nic och corr drog till Willys för att införskaffa oss en ananas. Sprang runt i skolan med ananasen i vårt sökande efter en kniv. Konstiga blickar och några frågor fick vi om vad vi gjorde med en sån i skolan. Det var inte ens värt att svara på dessa dumma frågor, för en jävligt dum fråga kräver ett jävligt dåligt svar. Självklart ska man äta den!!!

Till slut kom vi på att vi kunde kika in i lärarrummet efter en kniv, rotade lite och hittade tillslut kniv, tallrik och handsprit. När nic sa att det stank sprit var såklart jag och corr också tvungna att testa handspriten. Jag märkte ganska snart att det var ett jävligt dåligt val av mig, jag hade ju sår på fingret sedan jag hade ridit utan ridvantar. Helvete vad ont det gjorde!

Det var skönt att jag kunde äta ananas idag, dock sved det eftersom läpparna nästan är lite småsåriga sedan blåsorna igår.


Har nyss ridit bebis på åkern, han är bra söt han. Blev lite race barbacka, kan behövas det med :)

Nu väntar nog en film känner jag, eller vad säger ni?




Ja ni, vad ska vi göra med denna människa?

Hörsdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0