Måndag

Det har varit mycket i helgen, jag känner för en semester..
Idag startade jag en tvättmaskin för första gången i hela mitt liv, var kanonnöjd!
Mamma: -Hur många grader satte du den på då?
Jag: -Handtvätt! *stolt*
Mamma: -Men du måste ju kolla hur många grader det är. Det får inte vara över 40 grader!
Blir lite spännande att se när det är klart! Jag trodde en handtvätt var en handtvätt..

Bebis får vila idag, han har fått nya skor också :)
Vi bytte hovis för 4 gånger sen, den vi har nu är riktigt bra. Problemet med gubben är bara alla hans historier. Han kör samma varje gång han är här. T.ex. har militären bestämt att man ska sko var 6e vecka.. osv..

Min mage börjar kurra, hoppas mamma blir klar med käket snart.. måste till stallet sen också.

Hörs på er, små människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0