Onsdag

Nu är det så att för varje inbakad fläta som nico gör på mig, skriver jag ett blogginlägg. Det är alltså henne det hänger på.. ;)

Idag efter en galen dag (som vanligt) i skolan, drog jag, corr och vicky till stan och hällde i oss chokladbollar, fanta och cola och snackade en massa skit. Jättemysigt, satt där ett bra tag.


Tydligen inte bara vi som tycker att Corr måste ha ngt fel ;)



När jag kom hem drog jag och pappa till monica på träning. Hästen gick in på en gång i transporten, vilket var skönt. Väl på träningen gick allt åt skogen, jag red som en kratta och hästen gick därefter. Inte så lätt att vara alla olika tränare till lags, när dom säger raka motsatserna till varandra.. När träningen väl var över fick vi inte in hästfan i transporten, så monica m.fl. fick komma ut och hjälpa till, tänk att den hästen kan man bli tokig på!
Ibland undrar jag varför jag ens började med hästar, men för tillfället kan man ju inte bara sluta, får hålla tummarna att det går bättre nästa gång.

Några av historiafrågorna som ska vara klara tills imorgon är gjorda, eller snarare chansade. Har kanske gjort hälften av alla man skulle, det är inte så lätt att svara på frågorna när man inte ens förstår frågan.

Påtal om skolan så är våran mattelärare störd. Idag drog han tillbaka min bänk och säger "tänkte ifall du inte fick plats". En kick mellan ögonen skulle han ha :D


Godnatt busungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0