Ovärt att veta..

Jag är orolig över min vän Nico. Hon kommer snart bli ett päron eftersom att hon käkar så mycket äpplen och mandariner. Själv blir jag snart en nöt, för jag dricker mycket oboy.

Igår var jag i heby och kollade när grannen red, idag var jag Stinas skötare för hon skulle träna hos Monica och imorgon slutar jag tidigt i skolan! Då måste jag städa klart stallet....

För övrigt så är jag redan skoltrött och jag suger på att orka och hinna blogga..

Transporten är äntligen besiktigad och klar!
Fredag ska det hoppas hos Stina, söndag ska det hoppas Pay and Jump i Enköping och på onsdag ska det hoppas hos Monica. Behöver uppdatera lite hästar så graanen nere från gbg också hänger med i svängarna..

Nu är jag trött och funderar på att sova, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

granen för f*n va du är seg....... :P

2009-09-07 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0