Tisdag

Det är bara dumma jävla personer som cyklar utan vantar mitt i vintern, det märkte jag i morse..

Själv måste jag ha landets bästa balans tack vare min ponny. Inte är han någon finstilare iallafall, skulle galoppera vanligt på en volt vilket var bra ansträngande bara det. Han envisas med att byta galopp eller hamna i kors hela tiden, eller bara står på stället. Hans stil skulle jag kunna tänka mig likna lite Oki dokis stil.
Körde en längre ökad galopp på stubben också, gick bra fram tills det låg en hög med halm framför oss. Vips så kastade han sig åt sidan, fråga mig inte hur men kvar satt jag :D Dessutom hoppar han vissa diken som om det vore brinnande eld, vilket pucko..

Begav mig ut på en liten promenix också med graanen, lät som jag kanske får ut henne imorgon med :)

Jag kanske håller på att bli sjuk, men jag ska iallafall dra och para ihop lite strumpor nu..


Hörs då, gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0