Tisdag

Flera klagar över att jag är seg på att skriva, kanske borde vara snäll och bättra mig? Skriver nu iallafall så får vi se hur många dagar det tar innan jag får för mig att skriva igen..

Börjar gå bra med ponnyn. I fredags tränade jag lite hos Stina, gick klockrent.
 
I söndags var vi till Enköping och hoppade. Ett stopp i 80, hade inga sporrar och jag fick verkligen kämpa honom över hindren. Den hästen hade ingen energi då.. Lotta föreslog då att jag skulle testa att hoppa med sporrar sedan i 90. Sagt och gjort, och det gick mycket bättre! Det gick kanon fram till näst sista hindret. Vet inte vad som hände, men han gick ner på knä, jag åkte av och bommarna "flög". Kanonnöjd iallafall över dagen!

Ny skolvecka har börjat, men jag är redan slut efter två dagar. Tack vare mina underbara flickor så orkar jag pallra mig till skolan. Utan er hade det aldrig gått. Vi hittar bara på roligare och roligare saker för varje dag!

Årets Idol suger! Jag vill se när dom sjunger, inte när dom sitter och gråter, pratar strunt eller bara ser fula ut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0