Torsdag

Jag hatar, hatar, HATAR skolan så ända in åt helvete. Det är ingen mening att jag går i skolan, kommer aldrig bli smartare i vilket fall. Hoppas inte lilla määääniiiiiiiiii kommer bli för besviken imorgon när jag sätter fingrarna i halsen framför honom och ger han en slängspya rakt i facet, känner mig skapligt taggad!

Egentligen har jag ingen lust att dra till skolan imorgon, jag vill hitta på något roligt istället..

Träningen igår gick helt okej, ridningen idag gick också helt okej.


Kommentarer
Postat av: anka

snyggis...haha

2009-09-25 @ 09:19:07
Postat av: Lisa S

du har en häst i huset hagis :O

2009-09-27 @ 11:14:27
Postat av: Amanda

Haha :P

2009-10-11 @ 17:55:04
URL: http://amandajosefineandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0