Torsdag

Det sög att komma tidigt till skolan imorse, första lektionen var inställd. Andra lektionen slutade 5 i 11, sedan slutade vi :)
Vicky orkade inte skjutsa mig och jag orkade inte gå, så det blev jag som fick skjutsa henne på cykeln. Tur att människorna stannade upp när vi kom där, för inte gick det smidigt iallafall. Vinglade runt sådär lite halvgalet och skrek.

Gick hem från bussen men blev upplockad efter halva vägen. Ett par kilometer lyckades jag ta mig fram iallafall. Fick faktiskt anstränga mig lite, redan i bussen började jag känna mig svintrött och yr.

Nu på kvällen har jag ridit en pigg häst på stubben. Det är bara dumma människor som rider pigga hästar utan vantar, till dessa hör jag.. Har även sprungit några km men det sög för jag var inte alls trött när jag kom hem. Nästa gång ska jag springa ännu fortare. Skulle vara lite roligare om min lata granis ville springa med mig också.. Vi får jobba på det.

Godnatt busungar :D

Kommentarer
Postat av: nicolina

det här med flätorna verkar ju ge lite resultat!:D

2009-09-10 @ 22:25:33
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0