Måndag, det går i ett!

Dagen började redan halv sex imorse när jag skulle upp och halvsovande ta ut hästarna. Hann hem och fixa till mig lite innan jag skulle bege mig till skolan. När måndamorgonen börjar med prov i skolan, då känns det som man inte riktigt har alla hemma.
Under skoldagen kom nettan över till skolan och förgyllde vår dag lite extra. När skolan äntligen slutade vid halv fyra drog vi till stan för att käka pizza. Efter pizzan blev det träning för vår del. Helvete vad härligt det var att äntligen få springa igen. Har inte sprungit sen innan snön och all jävla äckelkyla kom! Nu är jag en människa igen :)
Väl hemma rusade jag iväg till stallet för att rida och mocka. Nu sitter jag här, lagom trött sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0